Shoporama

en dagbok om interiør, trender og design

Nytt gulv

with one comment

Når man er midt i oppussingsfasen, vil man ha alt som er fint – det er vanskelig å velge og man ender som oftest opp med å like best det som er dyrest. Sukk, slike problemer man har…

Når valget kom til gulv, jeg ikke like store muligheter til å få det som jeg ville når flatene er små og vinklene er mange. Såklart ble jeg forelsket i Dinesen Gulv, såklart fordi de uendelige plankene, de nydelige naturlige inntrykkene og følelsen av at du har tatt naturen inn i ditt hjem, og såklart for at jeg ikke har råd til det.

Derfor får jeg klare meg med å se på bilder av flotte gulv, og prøve å etterligne følelsen med et annet gulv. Fortsettelse følger…

Written by shoporama

11.02.12 kl. 18:13

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. der er jeg akkurat nå! 🙂
    nå er jeg spent: hva ble det til? Hvilket gulv gikk du for?
    tar imot tips med stor takk
    flott om du kan svare inne hos meg.

    påskehilsen fra
    Åpent^hus

    Åpent hus

    01.04.12 at 12:00


Legg igjen en kommentar

